Toimintakalenteri

KEVÄÄN  2024 TAPAHTUMAT

Ke 24.1. klo 15.00  Kokojyväviljatuotteisiin tutustuminen Rapion Myllyn Pia Härkösen johdolla.

Tarjolla erilaisia puuroja ja kaurarieskaa.(Pihlajaniemen seurakuntakoti)

Tuotteita voi myös ostaa.

Ke 7.2.    klo 15.00   Vuosikokous Pihlajaniemen seurakuntakodilla. Kaikki päättämään                                                     yhteisistä asioista.

Kokouksen jälkeen mietitään, miten juhlitaan 60-vuotiasta                                                                    yhdistystämme.

Ke 21.2.  klo 15        Harjun Lankaan tutustuminen kahvituksen kera.

Ke 6.3.    klo 15.00    Lapsuusajan valokuvista tunnistaminen ja huonekasvien vaihtoa.

Pe 15.3.  klo 13.00    Teatteriesitys Onnenmaa omakustanteisesti. Teatterin jälkeen menemme                                         ruokailemaan.

Ke 3.4.     klo 15.00    Artesaani Merja Kuismanen tulee neuvomaan makrameepunontaa

Ke 17.4.   klo 15.00   Helppoa arki- ja juhlaleivontaa Satu Räsäsen johdolla

Ti 7.5.     klo  15.00    Kokoonnumme Pihlajaniemen seurakuntakodilla. Kaija ilmoittaa,

mitä puuhastellaan.